fbpx
logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890
Webová stránka a produktový katalóg Natur farm

Nový web slovenskej značky Natur Farm.

Natur Farm prináša kvalitné prírodné potraviny s overeným pôvodom od roku 2008. Všetko to začalo láskou a úctou k tradičným postupom spracovania surovín a poctivému farmárskemu remeslu.

Túžba zaplniť stoly slovenských domácností chutnými potravinami a surovinami z polí, sadov a fariem sa vytrvalosťou a tvrdou prácou pretavila do silného a spoľahlivého dodávateľa. Značka Natur Farm dnes zapĺňa regály najznámejších obchodných reťazcov a rovnako tak virtuálne okienka obľúbených e-shopov.

Zadanie

Cieľom bolo vytvoriť nový a funkčný web podľa predstáv klienta, s dôrazom na návrh internej grafiky.

Vízia

Predstava bola jasná. Zamerať sa na maximálnu funkčnosť a užívateľskú pohodlnosť. Spraviť web prehľadnejším, jednoduchším a praktickým. Zároveň ponechať všetky dôležité informácie, odkazy a upevniť ekologickú emóciu značky.

Realizácia

1. Prekreslenie návrhu grafiky

Je vždy dobré, ak má klient aspoň akú-takú predstavu o vizuálnej stránke webu. Stačí referencia na iný web, ktorý sa páči, prípadne zadefinovanie základných prvkov a ich rozloženia. Takáto „predpríprava“ uľahčí celkovú komunikáciu a aj samotná realizácia bude progresívnejšia.

Náš klient si svoje požiadavky zadefinoval celkom presne. Mali sme k dispozícii návrh grafiky, ktorá ukázala akou cestou sa vybrať.

Návrh sme prekreslili a obohatili ho o funkčné a vizuálne fungujúce prvky. Navrhli sme konkrétne wireframe rozloženie s ohľadom na UX/UI.

2. Úprava na základe UX/UI

Užívateľská skúsenosť (UX – User Experience) je dnes skloňovaná hádam viac ako samotný vizuálny dizajn webu. My môžeme len súhlasiť. Internetový užívateľ je denno-denne obklopený množstvom informácii a nakoľko je čas najvzácnejšou komoditou, praktickosť a dobrá skúsenosť je pre neho číslo jeden.

Skúsenosť je priamo ovplyvňovaná webovým, resp. užiateľským rozhraním (UI – User Interface), teda rozložením a vzájomnou interakciou jednotlivých prvkov a elementov na webe, e-shope alebo v mobilnej aplikácii.

Jednoducho povedané, užívateľ sa musí na navštívenej platforme cítiť tak, akoby na nej už bol a dôverne ju poznal.

3. Menu s vektorovými ikonami

Skvelým príkladom zapracovania UX/UI dizajnu do nového webu Natur Farm je aplikovanie vektorových ikon do menu produktov.

Produktových kategórii v menu je celkovo 12. Kým by si užívateľ všetky prečítal, stratil by množstvo času a predovšetkým trpezlivosti, čo by ho mohlo viesť k úplnej strate záujmu až odchodu z webu. A takéto riziko si nemôžeme dovoliť.

Ikony sú veľavravné, vizuálne príťažlivé a praktické. Okrem uľahčenia užívateľskej skúsenosti navyše rozhranie výborne oživia.

4. Návrh a realizácia produktovej stránky (nahodenie a zaradenie katalógu produktov)

Produktových kategórii bolo 12 a každá z nich obsahovala množstvo ďalších samostatných produktov. Úloha, pred ktorou sme stáli, bola logické a systematické rozloženie produktov do produktového katalógu.

Náhľad produktov sme ponechali detailnejší. Našim cieľom bolo zachovať čitateľnosť produktov v gride (alebo zozname), aj za cenu menšieho počtu na jednu stránku, ako na zobrazenie čo najväčšieho počtu produktov, avšak s absenciou jednoduchého pochopenia, o aký produkt ide.

Produktový katalóg sme obohatili o hravé ikony s nápismi ako „PRÉMIUM“, „AKCIA“, „NATURE“ alebo „SEAFOOD“, čím sme opäť uľahčili a zatraktívnili prehliadanie.

Rozklik konkrétneho produktu je preľadný a užívateľa nezaťaží zbytočnými informáciami či vizuálnym šumom. Pri produkte je čitateľné jeho zloženie, hmotnosť alebo výživové hodnoty. Nechýbajú odkazy na podobné produkty, čo motivuje užívateľa na stránke zotrvať.

7. Naštýlovanie blogu a článkov na blog

Blog je absolútnou nevyhnutnosťou. Nie len že priamo odkazuje na váš web a zvyšuje organický dosah, ale zvyšuje tiež dôveryhodnosť značky a dáva priestor na vytvorenie pozitívnych emócii.

S blogovými článkami sa dá efektívne pracovať v rámci sociálnych sietí a získať zákazníka zaujímavým obsahom.

V prípade Natur Farm sme pracovali predovšetkým s témami ako recepty alebo testy. Články možno jednoducho filtrovať podľa tagov či kategórie. Zoradené sú automaticky podľa aktuálnosti a priamo sa zobrazujú aj v novinkách. Užívateľ môže každý článok zdieľať na rôzne platformy, jednoduchým kliknutím.

8. Prepojenie na sociálne siete a e-shop

Samozrejmosťou bolo prepojenie webu na Facebook a Instagram, rovnako aj na e-shop, kde je možné produkty zakúpiť. Problém sme opäť vyriešili funkčne, zapracovaním vektorových ikoniek s priamym preklikom do nového okna.


V prípade záujmu o naše služby nás neváhajte kontaktovať.